horský radovan   pole-position
 

 

Speciály
DTM
používají motory V8 s rozevřením válců  90 stupňů. Maximální zdvihový objem je 4 litry a maximálně jsou povoleny 4 ventily na jeden válec. Výkon motorů pro DTM se pohybuje kolem 470 koní. Nejnižší možná hmotnost vozu je 1040 až 1070 kg, podle roku výroby. Brzdy jsou vyrobeny z uhlíkových sloučenin, stejně tak jako bezpečnostní rám uvnitř vozu. Speciální palivo Aral, pneumatiky Dunlop.....
 
 
 

- autorka fotoreportáže
- snímky ze závodů A1 v Brně (1)
- snímky ze závodů A1 v Brně (2)
- snímky ze závodů A1 v Brně (3)
- model 1:14

 





  nasadit přilby a jedeme
to je teda taxík !
auto s magnetem
děkuji, stačí
foto s Michaelem Vorbou
 brno v kombinéze